lördag 13 februari 2010

Rösta på Mia ikväll!!!!!!

Melodifestivalen Sandviken 2010. På scen MiSt och Highlights, de framför bidrag nummer 4.
"Come and get me now", text och musik
Mia Terngård (född Ferm)och Stefan Lebert.
Själv sitter jag på Östraboteatern när uppträdet är! Snacka om miss, men sånt är livet och jag kan inte klona mig. Vet att man får rösta från klockan 20.00, så det tänker jag göra. Ska ladda mobilen full! Kanske kan jag mingla omkring och få alla att rösta i pausen, jag kommer försöka:-)
Lyssna på Mia HÄR när hon ber er rösta på MiSt.
Kvällens telefonnummer är;
Telefon 099 20204 kostar 6,30
SMS 04 till 722 11 kostar 3,60

3 kommentarer:

Mitt i livet sa...

Sorry! Andreas Johnsson ägde (för att tala barnens språk). En sån man! En sån låt! Igen, och hade du tagit bort Ferm hade du också både sett och hört. kramar till dig för ditt engagemang.

Fritt ur hjärtat sa...

Norgårdsanna, det gläder mig, jag gillar honom väldigt mycket! Själv satt jag på teater och är faktiskt fullt nöjd med det:-) Jag fick nämligen prata med min största skådespelaridol!!! Kanske skriver om det imorgon.

Mitt i livet sa...

Då väntar jag på morgondagens inlägg ;-)