fredag 26 februari 2010

Show and tell, utan ord.

15 kommentarer:

Annika sa...

Ja du, jag tolkar detta som total förvirring =)

Annika sa...

Hihi, jag med...men å andra sidan kommer jag väl inte att kunna tolka ett enda inlägg idag...Sjukt svårt detta. Livet efter döden var lättare...
Ha en fin helg och stor kram!!

Taina sa...

Hahahahaha! Antingen ALLT eller inget, typ! Valfritt med andra ord :D

Trevlig helg!

Fritt ur hjärtat sa...

Annika,ja det ligger ju i betraktarens öga:-)

Annika, fast lätteftersom det inte finns rätt eller fel.

Taina, valfri tolkning;-)

Anonym sa...

Haha.. on off... som man känner sig ibland :-)
Trevlig helg!
Kram kram

Solnasnackar´n sa...

Dä ä bar å åk - eller?

Sparkling sa...

fint!

Fritt ur hjärtat sa...

maisoui, precis!

Loa, typ;-)

sparkling, tack.

Anna, Fair and True sa...

Det var svårt! Jag tänkte först "alla valmöjligheter finns/jag har en massa valmöjligheter" och "jag har INGA val". Sedan "allt är möjligt" eller "av och på", och på kan betyda olika beroende vem som är betraktaren. Klurigt!

Petchie75 sa...

Ojoj, det verkar besvärligt... Det är kanske bättre att följa skylten nedanför trafikljuset!
Trevlig helg!

Sparkling sa...

sv; nja önskar att det hade varit min dag men mer lite av min personlighet, bilder som beskriver mig =)

Anonym sa...

hej sötnos!

kan du snälla snälla rösta på mig här! <3

kramkram

Fritt ur hjärtat sa...

Anna, det ligger i betraktarens öga så inget av dina är fel. Bra va;-)

Petra, kallas för helgardering tror jag;-)

Sparkling ok, tack för svaret.

Anonym, ??

HeLena sa...

HAHAHAHAHA! Kan bli lite jobbigt läge....

Fritt ur hjärtat sa...

HeLena, det är bara förnamnet;-)