lördag 13 mars 2010

Ni som är kvar i stan idag.........

Går till Frideborg! Klockan 15.00 & 17.00 är det Schlagershow

Själv ska jag till Falköping. Lite fel årstid annars tycker jag Falköping är så fint.
Ska på kurs i hur man blir en bättre arrangör. Spännande och roligt. Det är i ett helt nytt sammanhang och jag känner egentligen inte någon. Har packat ner bok och tidning ifall enkelrummet känns lockande på lördag kväll. Ny bok. Avslutade Boktyckarnas senaste igår. Den blir rolig att diskutera. Nu plockade jag fram Trollkarens trast, jakten på fågeln som faktiskt fanns. Ser fram emot den. Önskar er en trevlig helg.

Dagens lästips!!!! En fars i bästa Åsa-Nisse stil.

2 kommentarer:

The cottage by the Cranelake sa...

Ja Falköping är vackert, men jag vet inte hur välskottat det är där bara. Har ju bara kommit till sjukhuset där för att få stygnen borttagna och det är ju i utkanten av stan. Fast där var det välskottat :-)
Ha det så roligt!
Christer.

Fritt ur hjärtat sa...

Christer, ingen snöröjning att skryta med där heller. Jag fick skjuts till dörren hela tiden...