fredag 9 april 2010

STRÅLANDE!

Precis gnällde jag hos Anna-Lena över att jag inte sett tussilago, så var det de där. Fullkomligt strålande! I dag har jag också, äntligen, fått målat lampan. Den lyser så fint i guld på altanen nu. Lite rinn fick jag men jag tror inte det kommer att synas. Det blir ett lyft för lampan och ett lyft för rummet. Helt enkelt strålande!
Att solen skiner idag och våren äntligen känns på alvar är inte mindre strålande.
Det enda jag funderar över nu är hur jag ska tillbringa helgen. Instängd på en kongress från morgon till kväll i dagarna två. Är det verkligen så strålande;-)

4 kommentarer:

Leina sa...

Tänk, samma sak för mig... Ingen tussilago... Idag när jag gick strandpromenaden såg jag en liten, men ack så lysande tussilago vid vägkanten... Det blev så mycket roligare då... =D

Anders Nilsson sa...

Vi smyger ut lite då och då för att titta på tussilagon vet ja. :)

Susanita sa...

Vi får bryna nästipparna i pauserna samt ha sol i sinnet ;-)

Fritt ur hjärtat sa...

leina, ja tänk va en liten sol i diket kan göra en glad!

Anders, så då kanske vi ses då:-)

Susanita, vi gör så jag kan låtsas vara rökare för att få gå ut lite nu och då;-)