torsdag 8 juli 2010

Facebook, läskigt och roligt.

Jag tro jag är bland de sista, inte sist fick jag veta, som gått med i facebook. Har blandade känslor för det. Inser, eller tänker att jag bör vara där, alla andra är det, man missar mycket annars. Men lite kusligt blir det när det dyker upp folk från höger och vänster och vill bli vänner, alltså hur vet datorn att vi kanske eventuellt känner varandra... Det får jag aldrig rett ut så det är bara att släppa. Själv söker jag omedelbart efter gamla vänner i Karlstad och faktiskt på Singö. Hittade ingen men blev hittad, konstigt. Karlstad är svårare, mina tjejkompisar har väl gift sig och bytt efternamn. Kontakten i Spanien är återtagen i alla fall. Kul. Jo det blir nog kul, eller det är klart det blir. Bara jag lär mig, det är så otroligt rörigt, måste vara en inställning.....

Mysteriet med linneservetterna har fått en lösning, just på facebook..... Ralph H Olsson ägde Restaurang Skagerack i Strömstad.
En Strömstadsbo i förskingringen kom med den lösningen. Kul.

Idag är det vilodag, träningen igår förstörde nattsömnen och jag har sjukgymnasten imorgon. Kanske tur då med datorns värld, lite kontakter kan ju aldrig skada....

Inga kommentarer: