onsdag 22 september 2010

Alla behöver ett gott skratt.

Skrattade så tårarna rann igår när jag såg RYNKKRÄM OCH 100 PAR SKOR på Uddevalla Folkets hus. Ni som följt mig ett tag vet att jag älskar skor och haft stor sorg sedan benen lade av och jag inte kan gå i klack alls längre. Jag lovar det var många igenkänningar när de pratade om sina skoinköp. Skor man faller handlöst för och tänker att dom kan man ha sen...i bästa fall sittande. Ja jösses så roligt jag hade.

Idag har jag en tom almanacka, åtminstone dagtid. Har ett möte ikväll men det ser jag fram emot. Tills dess ska jag minsann ta det lugnt, plocka lite sten i trädgården och kanske hitta någon att fika med. Försöka planera morgondagen också, vill till bokmässan men har inte löst det praktiska än...... kanske löser det sig annars får jag stå över inte kul men jag börjar bli van. Men idag tänker jag rida på skrattvågorna från igår, skratta behöver vi alla.

Inga kommentarer: