torsdag 26 januari 2012

Som vanligt.

Jag känner ingen skillnad! att vara Socialdemokrat nu eller för en vecka sedan. NOPE, ingen skillnad.Min teori att allt inte hänger på partiledaren stämmer alltså. Åtminstone för mig vågar jag påstå helt ovetenskapligt:-)
Det händer helt andra saker i Uddevalla än på Sveavägen kan man säga. Jag jobbar massor, allt för hårt säger en del. Jag ger dem rätt men har också satt en tidsgräns och funderar på lösningar, bra bit på väg.
Riksteaterföreningen har haft premier för vårens program. Startade med Panikteaterns Tid för avgång- en skenbar historia. Många skratt och lite kreepe....
Strax är det Obesvarad kärlek på Östrabo med storheter som Tomas Von Brömsen och Eva Rydberg, ska bli kul.
Idag är det Kultur och Fritidsnämndsmöte, än har de inte lagt ner oss.... Fortsätter kvällen med styrelsemöte. Får inte glömma packa heller, imorgon bär det av till Stockholm igen. Senaste resan blev ju inställd så denna ser jag fram emot.
Ska försöka träffa några gemensamma vänner också så vi kan kramas och fälla en tår över Annaa som inte längre finn på jorden.Med andra ord fortskrider livet och vardagen precis som vanligt.

Inga kommentarer: