söndag 26 augusti 2012

Välkommen till Uddevalla

Väntar fint besök i veckan och det liksom pirrar av förväntning och nervositet i mig.  Folkets Hus har som andra en regional nivå och nu, måndag tisdag kommer chefer och föreståndare från region Väst och Skåne, för en föreståndarträff hos mig på Folkets Hus Uddevalla.
Förra året var min första träff och den gick av stapeln i Älmhult. Bland annat var vi på IKEAS-museum.
Jag har lagt pannan i djupa veck och tagit fram det bästa vi har.
Efter lunch från Alex gastronomi blir det en  föreläsning i ämnet "Kultur som hälsa" därefter ska jag och gästerna ta en tur med Gustafsberg II.
 Det var det bästa jag kom på och tro mig, jag vet att det räcker långt:-)
Så nu kära vänner och obekanta om ni möter oss, påväg till hotellet eller båten. DÅ ler ni brett och hejar käckt så alla förstår hur fantastiskt Uddevalla är!
Jag har dragit mitt strå till stacken och fått programmet ganska snyggt tycker jag. Inte går det att missta sig på vart man är i alla fall....

Välkommen till Uddevalla

Inga kommentarer: