måndag 12 juli 2010

Det är utsikten som skiljer.....

Något begränsad utsikt när jag sitter hemma......
Ibland blir jag "rastad" och utsikten en annan, även om jag sitter på samma sätt....
Nog var det märkligt att stöta på den här bekantingen i Trollhättan....
Men vad sjutton...kör han tandem nu? En med och en utan motor? Eller....

Ska tilläggas att Slussområdet var okej vad gällde tillgängligheten, MEN, det saknades handikapparkering. Riktigt svårt att stå bra och få ut rullstolen. Detta till trots var det skönt att lämna huset och få en annan utsikt, om så bara för en stund.

2 kommentarer:

Gunnar Klasson sa...

"Kors i brôten"! Hittade du MC-vagabonden i Trollhättan! Ja han sa till mig att han var där ibland.

Fritt ur hjärtat sa...

Gunnar, jo han strosade omkring vid fallen och drog blickarna till sig, ser hemskt sliten ut nu. Jag har för mig att han var dansk så jag vågade aldrig säga något, danska är jag verkligen kass på att förstå.
Först kopplade jag ihop honom med cyklen vid cafét, sa till maken att nu kör han visst utan motor, men på parkeringen stod hojen. Makens fösta kommentar var " Den får han aldrig genom besiktningen"... Antar att cykeln inte hade med honom att göra då...