fredag 7 mars 2008

Fortfarande strul och tråkiga politiker.

Ingen logisk förklaring till datastruelt än. Jag kan fortfarande inte scrolla så långt jag behöver när jag är inloggad på bloggen. Jag löste det genom att ta bort en del bilder i sidan. Då kommer jag åtminstone längre.. Ska mejla Camilla om hjälp hon har räddat mig många gånger förr.

Får inte bort videosnutten heller. Finns inget ta bort!! Jag blir knäpp, nu har vi lyssnat klart på Eko Boys tycker jag, men icke!! Någon som vet hur man tar bort den??

Adressen jag ville lägga in var till Kristinas Kastruller den finns nu bland sidor jag återvänder till. En trevlig sida och sådana delar jag ju gärna med mig av.

Idag är sonen hemma, han har feber, igen. Det är märkligt, så fort han blir trött får han feber. Pratade med barnkliniken igår om ett syndrom som min syster gått och funderat på om både vi och våra barn har. En vanlig sjukdom, men det är ovanligt att man får diagnos. Läkaren på barnkliniken lät inte ens förvånad han skulle skicka remiss till hud för biopsi. Minsta sonen kommer inte att lämna någon biopsi utan sövning!! Men det blir en senare fråga. Trevligt ändå att direkt bli tagen på allvar.

Mer doktorer, eller rättare sagt veterinär, måste ringa dem idag. Marsvinen skall ha sista sprutan till veckan. Jag vill dessutom veta vad för schampo jag kan tvätta dom i, inte för att de behöver kanske utan för att jag mår dåligt av att de har ohyra!! Man måste tänka på matte också;-) De två nya kliar sig i öronen och skriker, måste fråga om det också. Kan vara en effekt av sprutorna förståss, men jag måste veta det säkert.

Läste i tidningen idag om ungdomar som sitter fast i TV-serier. Det är det väl inte bara ungdomar som gör.... Lost följer jag slaviskt, mest i hopp om att så småningom förstå något;-)))Brottet tittar jag på, men nu börjar jag sucka, del 8 av 22. det är ju sommar innan det är klart!Antikrundan, Bygglov, Så ska det låta, när jag tänker efter finns det rätt mycket jag faktiskt inte vill missa!!

Såg debatterna från riksdagen, åtminstone delvis igår. Det kan jag lätt missa. Tur jag bara är ersättare i Kultur och fritid på hemmaplan, för så tråkig man verkar bli som "riktig" politiker! Det klarar jag aldrig:-)))

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej inte är det bara tonåringar som fastnar i tv-serieträsket. Jag följer tex alltid Greys Anatomy och The Tudors. Och svärmor ser ALLTID på Glamour och de där riktiga långkörarna...*s*