fredag 7 mars 2008

Fredagstema

Favoritkläder är ämnet för Fredagstemat den här veckan. Det var sannerligen inte lätt! Sedan jag skadade mig har jag växt åt alla håll och inget i min garderob är smickrande. Jag är dagligen klädd i jeans och tröja, helst T-shirt och kofta. Fantasilöst! Jag ser snygga kläder och vet att jag "egentligen" har en annan smak;-) Men skulle jag någon gång prova så står det en tant i spegeln! Det går jag bara inte med på.

Nu för tiden åker jag till Överby och köper mina kläder, har hittat en affär där som har snyggt och tufft, även för min kropp. Men målet är så klart att fixa kroppen. Snart kan jag ju gå, då jädrar!!!

Funderade på om jag skulle fotografera mina tre nya kavajer som jag köpt för att ha på politiska möten, då jag normalt känner mig väl dåligt klädd...

MEN så kom jag på att det kan spegla stunden! Jag varierar för tillfället mellan 2 par velourbyxor, allt för att benet ska få plats. Till det har jag en helly hansen socka, för foten är iskall och som grädde på moset har jag det som framträder mest på bilden. ISPÅSEN! 3-5 gånger om dagen skiftar jag ispåsar för att den skall vara kall. Det lindrar så gott. Därför måste det nog anses som mitt favoritplagg just nu!

Oj höll på att glömma!! Mina drömkläder eller rättare sagt så här skulle jag klä mig om jag hade råd.

4 kommentarer:

Annika sa...

Simone, hur har du skadat dig?? Usch, det låter inget bra alls. Hoppas att du snart kommer att vara på fötterna igen...Försökte scrolla ner på sidan men såg inget om din skada. DÄREMOT såg jag omslaget med dig som Starlet tjej!! OH wow!!! DET får minnen att vakna!! OCH vad kul, så roligt att du hamnade på omslaget. Läste jämt Starlet när jag var liten...

Cattis sa...

vad jobbigt att vara skadad. Vad har du råkat ut för?

krya på dig!
Kram
Cattis

Anonym sa...

Gud vilka härliga kläder hon hade då!!!!
Nu är chili uppdaterad ;)

Fritt ur hjärtat sa...

Jag har skrivit ett inlägg om hur ja mår, det är lättast att förklara så.