söndag 31 januari 2010

Jag har fått en utmärkelse.

Tack Olgakatt för den fina utmärkelsen:-)

I utmärkelsen ingår att berätta sju saker om sig själv, som inte är så kända. Svårt men jag gör ett tappert försök

1. Jag har fobier, magsjuka, hundar och spindlaroch löss skrämmer slag på mig.

2. Jag är värdelös på att använda recept till matlagning. Det blir allt som ofta eget hittepå...

3. Jag har Grekland som favorit utlandsresemål.

4. Jag är utbildad cirkelldare.

5. Jag gillar tidiga mornar.

6. Är soldyrkare.

7. Kallar mig trädgårdsamatör men klarar inte av att odla upp växter från frö.

Så ska man egentligen ge utmärkelsen vidare men jag gör inte det. Ledsen, men jag kan omöjligt välja. Alla jag läser får den kollektivt, ni är alla kretiva bloggare:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Det var kul!

Fritt ur hjärtat sa...

maisoui, ja det är verkligen roligt att bli uppmärksammad! Hoppas du också tar åt dig.