söndag 14 februari 2010

Lite tyckande efter reprisen.

Nu har jag också sett melodifestivalen. Visst tyckte jag att låtarna till globen var rätt. Fast först andra gången jag hörde Andreas tyckte jag den var bra, den var lite trög tyckte jag först. Sedan är jag inte överens med svenska folket. Kalle Moreus må vara en gudabenådad speleman,, klämkäck och folklig eller vad kärleken kan bestå i. Men någon sångare är han inte. Inte tyckte jag den skulle till andra chansen inte. Då var MiSt bättre. Deras refräng sätter sig som knäck i örat och idag är det bara den jag minns. Fast man kan ju undra om inte allt redan klart... Darin är med. Då känns det på något sätt givet vem vi kommer skicka. Oavsett om han har bästa låten eller inte. Minns vad jag säger redan nu. Vi kommer skicka Darin...

Inga kommentarer: