måndag 12 april 2010

Grattis Hannu!

En av mina favoritmän är Hannu Sarenström, jag har berättat det förut. Hannu är en trädgårdsprofil som ger mig stor inspiration. Med sin glöd och inlevelse har han "smittat" mig åtskilliga gånger och jag kan peka på saker efter sak i min trädgård och säga att den idén har jag fått efter att ha lyssnat på Hannu. Alla hans böcker står i min hylla, vällästa. Den senaste "Trädgårdsvisioner" ligger på mitt nattduksbord Jag och Anna-Lena åkte också till Stenungsund förra året för att lyssna på föredraget med fokus just på Trädgårdsvisioner.
Instängd som jag varit hela helgen har jag inte varit på trädgårdsmässan, men nyheten att
årets trädgårdsbok blev Trädgårdsvisioner av Hannu Sarenström har nått mig ändå. Jag gläds mycket!! Stort GRATTIS Hannu, det är den värd. Jag älskar den, bläddrar och läser i den varje vecka, fortfarande.

Inga kommentarer: